July 05, 2018

Η Διεύθυνση Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Αχαρνών εξασφάλισε τη διάθεση 20 θέσεων στις Παιδικές Εξοχές του Δήμου Αθηναίων στις εγκαταστάσεις του Αγίου Ανδρέα Αττικής.

Η φιλοξενία των παιδιών θα γίνει σε δύο περιόδους.

1η περίοδος: από 12 Ιουλίου 2018 έως 26 Ιουλίου 2018
(για παιδιά ηλικίας 6-12 ετών)

2η περίοδος: από 29 Ιουλίου 2018 έως 12 Αυγούστου 2018
(για παιδιά ηλικίας 13-15 ετών)

Οι εγγραφές των παιδιών θα γίνονται μόνο από τους γονείς ή τους έχοντες την επιμέλεια.

Τα δικαιολογητικά για την εγγραφή είναι τα εξής:
• Φωτοτυπία ταυτότητας του κηδεμόνα ή φωτοτυπία διαβατηρίου (για αλλοδαπούς).
• Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης πρόσφατο.
• Δικαστική Απόφαση για την επιμέλεια του παιδιού σε περίπτωση διαζυγίου.
• Φωτοτυπία εκκαθαριστικού σημειώματος 2017.
• Δύο μικρές πρόσφατες έγχρωμες φωτογραφίες.
• Ιατρική βεβαίωση ότι το παιδί είναι κλινικά υγιές, του έχουν γίνει οι απαραίτητοι εμβολιασμοί, δεν πάσχει από δερματολογικό ή άλλο μεταδοτικό νόσημα και τέλος ότι μπορεί να συμμετέχει στις αθλητικές δραστηριότητες της κατασκήνωσης.
• Φωτοτυπία του ατομικού βιβλιαρίου υγείας, από όπου προκύπτει ο εμβολιασμός του παιδιού.

Οι αιτήσεις για συμμετοχή στο κατασκηνωτικό πρόγραμμα θα γίνονται από την Τετάρτη 4 Ιουλίου 2018 στη Διεύθυνση Κοινωνικής Πολιτικής, στο Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής που στεγάζεται στο ισόγειο του Δημαρχιακού Μεγάρου Αχαρνών, Φιλαδελφείας 87 και Μπόσδα (για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά στο: 213 2123 125)

Η επιλογή των παιδιών θα γίνει με βάση οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια.

Προσθήκη νέου σχολίου

Advertisement

 
 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διευθυνση: Παπαδημητρίου 1, κεντρική πλατεία Αχαρνών

ΤΚ: 13671

Τηλ. επικοινωνίας - FAX : 2102400955

Email: acharnorama@gmail.com